Kaukolämpöyhtiön asiakaskokemuksen kehittäminen

Hyvä loimaalainen kiinteistön omistaja tai edustaja.

Haluamme kehittää kaukolämmön palveluja sekä tunnettavuutta.

Perinteisesti kaukolämpöyhtiöt ovat tuottaneet asiakkailleen pelkästään yhtä tuotetta, lämpöä. Digitalisaation avulla perinteistä kaukolämpötoimintaa voidaan viedä kokonaan uudelle alueelle, missä ei enää puhuta ainoastaan lämmön myynnistä vaan asumisolosuhteista, erilaisista lisäarvopalveluista, älykkäistä ratkaisuista ja kumppanuudesta asiakkaan kanssa. Vastauksien kautta sinulla on nyt mahdollisuus päästä vaikuttamaan kiinteistöille kehitettäviin lisäpalveluihin ja niiden hinnoittelu- ja sopimusmalleihin.

Toivoisin, että käyttäisit enintään noin 12 minuuttia kysymyksiin vastaamiseen ja tukisit näin tutkimuksemme toteutumista.

Olisi hienoa, jos voisit lähettää vastauksesi 1.5.2023 mennessä.

Arvomme vastanneiden kesken yhteensä 5kpl 200€ lahjakortteja

Lanko Bar & Grill ravintolaan.

> Tästä kyselyyn <